Dit internationaal stageproject voor leerlingen uit het secundair onderwijs wordt volledig gefinancierd door de Europese Commissie. Klik op bovenstaand logo voor meer informatie.

donderdag 25 maart 2010


Hallo iedereen

Ik heb even tijd om een een blogberichtje achter te laten.

Mijn dagje:

Vandaag stond ik voor de eerste keer op de exportafdeling van Recticel.
Ik heb mailtjes mogen versturen naar klanten in het Frans en het Engels (meneer Vliebergh, ik heb je lessen van Inquiry goed kunnen gebruiken hoor!)en ik heb contactpersonen toegevoegd en bijgewerkt.
Het was heel interessant.

Nog 1 dagje stage en het zit er alweer op.

Het zijn 2 geslaagde weken met veel nieuwe kennis en ervaring.

Ik ga nu in mijn bedje kruipen want ik wil er morgen voor de laatste keer nog eens 200 % voor gaan!

Ik ben benieuwd wat de mensen van mijn 2 afdelingen gaan vinden van de Belgische specialiteiten.

Chabelyn 6st

Geen opmerkingen:

Een reactie posten