Dit internationaal stageproject voor leerlingen uit het secundair onderwijs wordt volledig gefinancierd door de Europese Commissie. Klik op bovenstaand logo voor meer informatie.

donderdag 25 maart 2010

Voorlaatste werkdag....

heeykes!

Vandaag is de voorlaatste werkdag ... 'k Heb foto's genomen van verschillende mensen binnen het bedrijf SEPI en heb ze ook doorgestuurd naar iedereen die het wou. Ze waren heel tevreden met de foto's en vonden het allemaal heel sympathiek van mij.

Nu ja ... de voorlaatste werkdag ... dat wil zeggen dat ik dit bedrijfje, waar ik me nu goed thuis begin te voelen, moet verlaten. Je kan het misschien niet geloven maar ik ga de leuke werksfeer en de super lieve en vriendelijke mensen echt wel missen.

Vandaag heb ik ook afscheid moeten nemen van Meneer Pascal Latron, de baas van SEPI. Hij vertrok op zakenreis vandaag. Hij heeft ook gezegd dat ik morgen een kleine verrassing krijg. Ik vraag mij natuurlijk af wat dat is maar ik zal het morgen wel zien.

'k Vind het heel jammer dat het bijna gedaan is omdat ik de mensen hier moet achterlaten waarmee ik de voorbije dagen toch wel een kleine band heb opgebouwd. Langs de andere kant wil ik ook graag naar huis gaan, mijn katten terug zien en in mijn eigen bedje slapen.

Nu ja ... het is EN blijft een leuke en leerrijke ervaring die we nooit van ons leven zullen vergeten.

Dikke kus
Vanessa

2 opmerkingen:

  1. Jaja, de verrassing! misschien is het wel een nieuw toilet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een fijne laatste 'werkdag' en een goeie terugreis! Ik kijk al uit naar jullie verhalen! Tot dinsdag!

    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen