Dit internationaal stageproject voor leerlingen uit het secundair onderwijs wordt volledig gefinancierd door de Europese Commissie. Klik op bovenstaand logo voor meer informatie.

vrijdag 25 maart 2011

stage Normandïe

Bonjour tout le monde !

Ik , Letica Goeminne zit op stage bij mission locale Louviers.
Ik heb de opdracht om jongeren die hier komen te ontvangen , hun dossier te zoeken en het aan
hun begleider te geven. als het gesprek er op zit moet ik het dossier terug klasseren en eventueel een
nieuwe afspraak maken voor een volgend gesprek.
De telefoon te beantwoorden en die persoon eventueel door te schakelen met een ander persoon is ook 1 van mijn taken.
Ook doe ik af en toe ' affichage' dit houdt in dat ik de panelen moet vervangen van onderwerp , folders moet aanvullen en proper leggen enzovoort af en toe geven ze mij ook de opdracht om iets te printen of te kopieren maar dat gebeurt niet vaak.
De mensen waarmee ik samen werk Severine,Céline,Elisabeth en Sophie zijn zeer tof en respectvol , ze hebben veel respect voor stagaires en zeker voor ons omdat we de franse taal niet gewoon zijn.
Vandaag is het de laaste stagedag en ik ben toch wel blij dat ik naar huis mag maar gaat het toch een beetje missen. ik ben hier ten opzichte van de andere leerlingen maar 1 week geweest om familiale omstandigheden kon ik niet vertrekken de eerste week. Deze avond gaan we iets gaan drinken en iets bezichtigen in Parijs , en morgen bezoeken we Honfleur en Etretat , hopelijk is het goed weer.

Au revoir

Leticia ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten