Dit internationaal stageproject voor leerlingen uit het secundair onderwijs wordt volledig gefinancierd door de Europese Commissie. Klik op bovenstaand logo voor meer informatie.

woensdag 24 maart 2010

vanop de werkplek

Hallo :p

Ik vind mijn stageplaats echt de max!
'k Heb nu middagpauze en maak even de tijd om een berichtje achter te laten op onze blog.

'k Heb mij tot nu toe mogen bezighouden met een paar boekhoudkundige taken :p. 'k Vind dat natuurlijk leuk want het is allemaal op de pc te doen!

Vandaag heb ik het cadeau'tje voor mijn tuteur afgegeven en hij was er heel blij mee.
Vorige vrijdag had ik een mand met koekjes en een doos truffels mee ... ze waren al allemaal op tegen het einde van de dag. Vandaag zijn ook de laatste truffels gesneuveld :p

Het is vandaag heel goed weer. We hebben de 17°C bereikt. We mogen dus zeker niet klagen. Het is ideaal weer om een wandelingetje te maken. Maar ja we moeten jammer genoeg werken :p

'k Ga dan eens verder doen.

Vele groetjes vanuit SEPI, Louviers :p

Vanessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten